سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امدادرسانی اکسچنج Mt Gox طولانی ترین پرونده برای برنامه بهبود تو

مهلت مهمی برای امدادرسانی از Mt Gox برای پرونده یک برنامه بازسازی شهری تا پایان ماه اکتبر به اجرا گذاشته شده است، یک بروزرسانی که در وبسایت تبادل بیتکوین منتشر شد روز پنج شنبه اعلام کرد.

 

Nobuaki Kobayashi، وکیل، در به روز رسانی گفت که هرچند او در ابتدا قصد داشت تا برنامه را تا 26 آوریل ارائه کند، به دلیل تعداد ادعاهای رد شده، او نیاز به زمان بیشتری دارد. دادگاه منطقه توکیو، که در حال نظارت بر پرونده است، یک درخواست تمدید را تصویب کرد، و کوبایاشی اکنون قصد دارد تا ماه اکتبر سال 2019 طرح برنامه توانبخشی را ثبت کند.

 

مهلت 26 آوریل برای اولین بار در ماه گذشته اعلام شد، زمانی که وکیل اعلام کرد که تاییدیه ها و رد ادعاهای مختلفی را که به اکسچنج داده شده است نهایی کرده است. در آن زمان، او گفت که متقاضیان در مورد تصمیم خود در هفته های آینده مطلع خواهند شد.

 

اطلاعیه روز پنجشنبه اعلام کرد که "مقدار زیادی از ادعاهای توانبخشی" که یا به طور کامل یا به طور جزئی رد شده است، اما هنوز ممکن است به "روش های ارزیابی ادعا" مربوط باشد.

 

"بر این اساس، در حال حاضر ممکن است مقررات مناسب در یک برنامه توانبخشی در مورد اصلاح حقوق ادعاهای توانبخشی، روش های بازپرداخت و اقدامات مناسب برای ادعاهای بازتولید نامشخص و در نتیجه ارائه برنامه توانبخشی تا تاریخ 26 آوریل امکان پذیر نباشد. 2019، "به روز رسانی گفت.

 

دادگاه توکیو در مورد هر ادعایی تصمیم گیری می کند که انتظار می رود مدت زمان زیادی را صرف کند.